Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/diblacom/sreda/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/diblacom/sreda/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
- Термоплот 60мм - има ли някой да предлага?

DIBLA

в помощ на дизайнера => Конструиране на мебели, материали и технологии => : r4ptor January 06, 2015, 04:12:24 PM

: Термоплот 60мм - има ли някой да предлага?
: r4ptor January 06, 2015, 04:12:24 PM
Здравейте,
имате ли представа дали мога да намеря термоплот 60мм дебел?
Вариянтите с алуминиева бленда отпред, която да имитира дебелина не ми допада. С композитен акрил ми е скъпо.
Предварително благодаря!
: Re: Термоплот 60мм - има ли някой да предлага?
: Fix_idea January 09, 2015, 01:34:01 PM
Има олекотени плотове, между 2 осмици или десетки има хартия( пчелна пита). За тях продават кантове. Мен лично ме притеснява да залепя кан само по крайщата. Вариант е да набиеш хартията навътре и да подложиш едно пдч или мдф и след това да залепиш канта.
По-добре е да купиш ХПЛ и Салекс и Будмакс и Рали-М имат, да го залепиш върху гол МДФ с нужната дебелина. Лепи се с нормалното бяло, мебелно лепило. Само си направи сметка, че трябва да го носиш! Не те знам колко си як, а ма с 60мм МДФ ще ти се опънат жилите до 4ти етаж. Естествено ще имаш прав ръб. Чисто теоретично ХПЛа можеш да огънеш с нагряване, а ма при мен не са се получавали добри резултати(много голям радиус на огъване и остават кухини, които са си слаби места), те за това хората имат машини за по 50000, които правят плотове.
: Re: Термоплот 60мм - има ли някой да предлага?
: r4ptor January 14, 2015, 06:42:46 PM
с олекотените, които са с пълнеж пчелната пита ме притеснява кантирането. по скоро ме притеснява около мивката при допирите с вода да не пропусне и да раздуе.

замислих се и аз за HPL, но същото ме притеснява при ръба, да не опусне вода. и другото, самия ръб как ще го обработя, ако е бял ХПЛ и го тръкна с някаква ситна шкурка, няма ли да излезе кафеникавия цвят на ХПЛ-а?
: Re: Термоплот 60мм - има ли някой да предлага?
: Емил Колев January 14, 2015, 07:32:20 PM
Няма да раздуе, ще импрегнираш предварително. Предполагам няма да монтираш мивка за сефте и ще предотвратиш протичане към отвора.

За челно кантиране с HPL: нямаш повод за притеснения, настройка на машината за 0.5 мм. и си в играта :)

И 3-ти вариант: HPL + мембранна преса, с по- голям front радиус на плота.

Ако правиш междинни слоеве на материала (снаждаш), не е задължително да са цели плоскости, но предполагам знаеш това :)

PS. Да не те излъжа, но ми се струва, че се предлагат и кантове 2 мм. на по-големи ширини.
PS2: High, или SuperGloss плоскостите позволяват 3D герунг, след обработка със CNC.

Мисля, че ти дадох достатъчно алтернативи ;)
: Re: Термоплот 60мм - има ли някой да предлага?
: r4ptor January 17, 2015, 04:51:52 PM
Да, много благодаря! Моного полезна информация и съвети!