Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/diblacom/sreda/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/diblacom/sreda/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
- SolidWorks и 3ds Max

DIBLA

в помощ на дизайнера => Технология на проектирането - методи за работа и специализиран софтуер => : Десислава Средкова March 02, 2011, 08:59:23 AM

: SolidWorks и 3ds Max
: Десислава Средкова March 02, 2011, 08:59:23 AM
Някой да знае начин за трансфер на модели правени в Солид към Макс...? Досега за да внеса файл в синема експортвах във VRML  и не съм имала проблеми, но при импорт в макс, повърхностите спират да са гладки и се виждат ръбове на границите между някои отделни полигони..
: Re: SolidWorks и 3ds Max
: Величко Великов March 02, 2011, 10:52:55 AM
аз използвам IGES (.igs) и са ок повърхнините.
Може и при теб да са ок, но да са объркани смутинг групите.
Конвертирай в поли, мини в режим работа с повърхнини и селектирай всичко. След това отиди на смутинг групите, първо дай clear all, а след това - auto smooth - 45.
Аз правя така и се оправят нещата :)
: Re: SolidWorks и 3ds Max
: Десислава Средкова March 02, 2011, 11:02:33 AM
Мерси много! Веднага след работа ще пробвам :)))))
: Re: SolidWorks и 3ds Max
: Петър Костов March 02, 2011, 11:21:28 AM
Величко е обяснил добре.
auto smooth - 45.

Тази стойност е ъгъла между отделните полигони, които ще се визуализират загладени, т.е. с плавен преход. Това е оптическа измама, иначе лицата в програмния код са си равнини от три точки. И стойността зависи от това, какво точно ще заглаждаш.
Не забравяй и "unify normals", защото може да има обърнати повърхнини.
: Re: SolidWorks и 3ds Max
: Simple Machines March 02, 2011, 11:40:29 AM
Ей,докато прочета нещо.....ааа ,да напиша нещо и вече сте го разнищили :D
: Re: SolidWorks и 3ds Max
: Десислава Средкова March 03, 2011, 08:03:41 AM
Получи се! Благодаря на Величко за обясненията и на Петър, който ми изпрати дори принтскрийнове :))

....Макса ще се окаже не толкова срашен, колкото си мислех :)))

: Re: SolidWorks и 3ds Max
: Петър Костов March 03, 2011, 11:30:46 AM
Ама той си е страшен бе...ама в друг смисъл:)
: Re: SolidWorks и 3ds Max
: Жоро Ангелов April 09, 2011, 03:08:32 PM
Може спокойно да използвате и STL експортера на Солида(пробвано)
пробвах и този макрос за OBJ с малко изменения си работи чудесно
http://swapi.wordpress.com/2007/03/25/objmtl-exporter/